2016年7月18日 星期一

喜來登酒店 The Cafe~兩個7月壽星的lunch buffet

今日係我地兩個7月之星一齊慶生的日子
早早就挑選好了今天我們要在Sheraton的The Cafe大擦一餐!
(又食....今年我的生日好像就只有食、食、食、食....)

選這裡是因為朋友T早知我喜歡生蠔
一開始時很多人目標也只有沖著這而來
其實也不用心急吧
我才不信酒店只出一輪便沒有補貨
所以這是我吃了兩轉蟹腳後的收鑊來的

質素還可以的
但總覺得小了點蠔應有的甜味
所以這裡已經是我所有的戰績
還分了點比朋友


我對生蠔咁忍手咪就係因為佢地囉
估唔到lunch buffet都有咁出色0既蟹腳同龍蝦鉗
雖然無前晚係翠樂庭咁粗壯
但蟹肉仍充滿鮮味
而且唔會好似出面D餐廳為左將蟹腳保存得耐D
就浸係超鹹0既鹽水入面
最後蟹腳比鹹魚更鹹....

如果酒店可細心點
先把殼敲裂就真係100 分啦
最後我係因為敲蟹殼敲到手軟而停戰架 >.<

試試酒店內的熱盤吧
比起冷盤熱盤對我一點也不吸引
行了兩個圈就只有上面的收鑊
只有燒牛肉比較出色
(但我仍念念不忘翠樂庭的燒牛柳)
咖喱豆味道不錯
但他的薄餅未能吸引我多吃幾口

還是回甜品bar作最後作戰吧
有即烘的Waffle比即制的pancake對我更吸引
配上一球H字頭的macadamia雪糕及朱古力醬
對面另一位7月之星看見了也急不及待要出去自己配搭一份

說來奇怪
我第一次食buffet是沒有了雪糕但生蠔bar仍是滿滿的
我在想覺得生蠔味道一般的人
不只我一個吧

覺得食物種類很少嗎?
其實只係我自己太挑剔擺了
不竟對前天的廸士尼之行仍念念不忘
平心而論以價錢及種類來說
The Cafe真的合格之上值得一試!

多謝朋友T為我準備的禮物!!
Thank you~!

咖啡廳The Café

尖沙咀彌敦道20號香港喜來登酒店22/F, Sheraton Hong Kong Hotel & Towers, 20 Nathan Road, Tsim Sha Tsui



食飽就出發去睇戲啦
Me before you....一套揪心的電影
 人生就是要這麼充滿無耐嗎?



沒有留言:

張貼留言